24 Mart 2016 Perşembe

Giderim Var!!



Gelirler giderler birbirini tutmuyor değil mi? Hep gider daha fazla, tasarruf bir kenara ayı zor geçiriyorum diyenlerden misin sende? Ben de sıkıntı büyük, gelen geliyor gelmesine de, hiç anlamadan gidiveriyor... Ah o kredi kartları, alışveriş çılgınlıkları.. Tek tek not etmeyi denedim, coştuğumu görünce vazgeçtim. Devir tasarruf devri, ne kadar arttırırsan kar!

Sende benim gibi bütçe yapma konusunda sıkıntı yaşayanlardan isen buyur şahane bir uygulama! Kullanımı oldukça basit, sana ödemelerini, taksitlerini de hatırlatıyor üstelik. Ben ki ödeme tarihlerimi bildiğim halde gününü kaçırıp faiz ödemeden ay geçirmezken; şimdi bu uygulama sayesinde birazda olsa harcamalarımı düzene koydum. Üstelik ücretsiz, rahatlıkla telefonuna indirip kullanabileceğin bir uygulama! Al bakalım detayları burada! Yukarıdaki videoda kullanımını görebilirsiniz. Zorunlu harcamalarınızı girin ve gün gün neye ne kadar harcıyorsunuz not edin. Hep deriz ya nereye gitti bunca para; bakalım bu paralar nereye gidiyormuş.

 Hemen geliri, gideri hesapla; birikim yapmaya başla. Bende işe yaradıysa sizde de yarar. En güzel yanı da siz unutsanız da o bugün ne harcadın canım diye kendini hatırlatıyor. Bakarsın işe yarar, kullanıyorsanız da fikirlerinizi aşağıya bırakın bakalım. Sizin bütçelerde bir düzelmeye yardımcı oldu mu merak içerisindeyim.

3 yorum:

  1. Ayyy tam benlik bir uygulamaymış hemen indireyim çok teşekkürler :))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir uygulanmış, harika

    YanıtlaSil
  3. Para biriktirmeyi ben küçüklükten beri yaptığım şeyle biriktiriyorum. Elime geçen,cebimde olan bütün bozukları kenara atıyorum. Sonrada tümletiyorum:D
    Bu yolla her sene baya biriktirdim:D

    YanıtlaSil