28 Kasım 2015 Cumartesi

Bütün Çılgınlar Sever Beni

           24 Kasımda Bursa Sanat Mahal'de izleme fırsatı bulduğum bu oyunu anlatmasam olmazdı. Mert Fırat'ı Başka Dilde Aşk ile tanıdım, Onur karakterini canlandırmasında ki başarısıyla beni kendine hayran bırakan bu adam diğer filmlerinde de çıtayı hiç düşürmedi ve bence her rolünün üstünden hakkı ile geliyor. Tiyatro ise farklı bir alan ve Bursa'da denk gelince kaçırmadım gittim. Biz ne zaman izleyebiliriz diyorsanız 21 Aralıkta tekrar sanat mahalde sahne alacak. Biletler çabuk tükeniyor, hemen alın ve gidin. Detaylar için şuraya alayım sizi.       


Kadın ve erkek ilişkisini özellikle erkek bakış açısıyla tiye alan oyun, konusu itibariyle oldukça sarıyor. Geçmişinde bir hayli çapkın olan Yosif; kişi kendinden bilir işi güdüsü ile karısına olan güvensizliğini kanıtlamak için kurduğu oyuna kadim dostu Angel'ı da alet eder. Ancak oyunun içerisinde hiç hesaplamadığı şeyler vardır ve bir anlamda sarpa sarar. Oldukça itici ve yavşak bir karakter olan Yosif'i Mert Fırat canlandırıyor. Karakteri yansıtışı ve her anlamda hissettirişi muhteşem! Bir çok yerde kahkahalara boğuluyor ve zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.

Biletler öğrenci 25, tam 35 TL. Oyun tek perde ve yaklaşık 70 dakika sürüyor. Keyifli zaman geçirmek istiyorsanız kaçırmayın, yerinizi alın derim.

3 yorum:

  1. Sanah Mahal çok kaliteli tiyatro oyunları getirdi Bursa'ya. Eksik bir yeri doldurdu. Devlet tiyatrosundaki oyunları da tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, hem ortamı hem de oyunlarıyla oldukça kaliteli bir yer.

      Sil
  2. Ben de dün Moda Sahnesi'nde bir oyunlarını izledim. Diğer oyunlara bakarken en çok dikkatimi bu oyun çekmişti. Ancak İstanbul'da da biletleri o kadar çabuk tükeniyor ki bugün bu oyun için bilet alacağım ama heralde şubata falan anca bilet bulabilirim

    YanıtlaSil