2 Eylül 2015 Çarşamba

Eylül Şarkıları

     Pek sevdiğim güz mevsimi geldi sonunda... Eski heyecanlarımı barındırmasa da artık eylül, yine de benim için özel.. Şöyle serin rüzgarları, yağmurları da özlemiştik. Sıcak kahvelerimize sarılmadan önce şarkılarımız hazır...


Evgeny Grinko - Valse

B B King  - In The Midnight Hour

Muddy Waters  - I am a Man

The Smiths - Barbarism Begins At Home

Suffle - Köprüaltı
      
      Kıskanç bir yapım yok, kim neymiş ne yapmış ne etmiş umursamam. Benim için ben vardır o kadar.. Ama iş güzel sese geldi mi işte gerçekten biraz kıskanıyorum galiba :) Ne olurdu kareokelerde woowww etkisi yaratan hatun olaydım sdkhkh.. Pek sevgili dostum sayesinde keşfettiğim ve dinlemelere doyamadığım bir cover olmuş. Bu ayın benim için en çok dinleneceklerinden..


4 yorum:

  1. Piyano sesi insanin gonlunu oksayacak bir guce sahip. Ne kadar da hos!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, insanın dinledikçe dinleyesi geliyor :)

      Sil
  2. Eylül'ün her şeyi güzel gerçekten ☺ Güzel bir liste olmuş. Ruhu dinlendiren tarzdan. Yüreğinize sağlık ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, keyifle dinleyin :)

      Sil