9 Ağustos 2015 Pazar

Pek Güzel Coverlar #2

Günaydın efendim! Uzun ve keyifli pazar kahvaltınızı yaparken siz, birazcıkta ruhunuz doysun istedim. Genel olarak bildiğiniz, defalarca dinlediğiniz bu şarkıların bir de bu versiyonlarına kulak verin bakalım... 


     Terez Montcalm'ın Sweet Dreams yorumu en iyisi midir bilinmez ama en seksi olanı olduğu kesin! Gerçi hatunun genel tarzı bu sanırım, bir ayrı söylüyor sanki... Dinleyince heyecanlandırıyor, etkiliyor.. Orjinalinden daha çok seviyorum, daha çok dinliyorum net.


Dolapdere Big Gang'den ne zaman It's Raining Men dinlesem oryantel ezgilerin içerisinde kendimi kaybediyorum. Oynatıyorlar yahu!


       Donna Summer'dan da severiz de gerçekten bu şarkının şu hali bir başka.. İnsan orada olamadığı için hayıflanıyor.


Ahhh Micheal Buble!! Bu kadar karizmatik, bu kadar tatlı, bu kadar cool olunmaz! O mimikler, hareketler resmen Bubly girl'üm.. Fazla söze gerek yok, dinleyin; dinletin!


Gülçin Ergül'ün pek güzel sesi ve pek güzel yorumuyla, şarkıları dinlemeye doyum olmuyor. 

Sizin için "en iyisi" hangisi ? Şunu da dinle, çok iyi dediğin ne varsa durma yaz buraya :)


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, size de sevdiklerinizle mutlu pazarlar :)

      Sil
  2. Duman'ın Her Şeyi Yak coverı benim için bir numaradır. Bir de Grinin Elli tonu filmi için Beyonce'nin Crayz in Love şarkısını coverlamışlar, o da efsane olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grinin Elli Tonu'nu izlemedim henüz ancak gerçekten soundtrackleri çok başarılı bende severek dinliyorum..

      Sil