21 Ocak 2015 Çarşamba

Bu Aralar Ben.. #3

           Ocak ayı benim için çok yoğun geçiyor, hem biriken sunumlarım hem de bitmek bilmeyen finallerim ve ödev teslimleriyle şiştim resmen. Son dakikaları beklemeden mutlu olamayan bir insan olduğum için o son saatlerde nasıl can çekiştiğimi siz düşünün... Ama sadece bunlarla uğraşmıyorum tabi ki.. Şu aralar İzmir pek bir soğuk ancak güzel havayı bulmuşsak kaçırmıyor kendimizi hemencik Urla'ya atıyoruz. Kaç kere Urla'ya gitmiş olsam da Antik teknelerin bulunduğu arkeolojik kazı sahasına girmemiştim, bu sefer gittim, gördüm ve gidin görün fotoğraflar çekin gerçekten şahane!





        Orhan Pamuk seven birisi olarak tabi ki şuan "Kafamda Bir Tuhaflık" okuyorum, boza sevmeyen ben cam köşelerinde bozacı bekler oldum. Yakında kitapla ilgili yorumları da paylaşacağım.



      En sevdiğim, pek özlediğim Shameless'ın yeni sezonu başladı sonunda! Yurdum dizileri 4878475 bölüm yayınlanırken yabancı dizilerin azıcık bölüm olması aylarca hasretle yeni bölümleri beklememize sebep oluyor ama ben bu halini de seviyorum. Shameless'ı da bu kadar çabuk tüketmemek için biriktirmeye çalışıyorum. 

     Ceyl'an Ertem'in son albümü Amansız Gücenik'i dinlediniz mi? Benim şu aralar en çok dinlediklerimden...

Şu aralar ki rutinim bu şekilde, siz de ne var ne yok?
     

8 yorum:

  1. Bu aralar sen, sık sık dinlediğim şarkıyı dinliyor, okumayı planladığım kitabı okuyorsun. Müthiş bir sakinlik yayıldı ruhuma cümlelerini okurken. Sakin, huzurlu, düşünceli duygular geçti senden bana. Sevgiyle kal Pempe Vosvos...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sevindim böyle düşünmenize; hissetmenize..
      Sevgiler :)

      Sil
  2. oooh mis gibi hava ne güzel :)
    finallerde başarılar zorda olsa o günler çok güzeldir kıymetini bil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava hep böyle olsa keşke... Çok teşekkür ederim, sonradan bu günleri arar mıyım emin değilim :))

      Sil
  3. İki sene önce gitmiştik biz de o antik tekneleri görmeye. Çok güzel bir yer orası :)

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin:) boza bir kere uzun yıllar önce içtim ama hiç sevmedim, iki yudum zor aldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bende sevdiğimden değil heveslendim diyelim :))

      Sil