7 Eylül 2014 Pazar

Maleficent, masallar bildiğimiz gibi değil.

       


       Çocukluğumuz masallarla geçti, hepimiz milyon kez anne babalarımıza "pamuk prenses ve 7 cüceler, kırmızı başlıklı kız, külkedisi, uyuyan güzel" hikayelerini anlattırmış; bir çok versiyonunu izlemelere doyamamışızdır. Ben Zeynep Değirmencioğlu'nun baş rolünü oynadığı Pamuk Prenses filmini daha bir severdim, hala daha tv de denk gelsem keyifle izlerim. 
       
        Disney tarafından yeniden uyarlanan Maleficent'te Angelina Jolie kocaman kanatları ve muhteşem makyajıyla gerçekten büyülüyor. Elle Fanning 'te fena sayılmaz hani.. Fantastik filmleri, masalları seviyorsan bu film tamda sana göre.. 






Kralın çok güzel bir kızı doğmuştur, tüm periler ve halk prensese iyi dileklerini sunmak ve hediyelerini vermek için sarayda toplanır. Ancak bu şölene bir kişi davet edilmemiştir. Maleficent, perilerin en güçlüsü.. Masal da unutulmuştur, o da bunun karşılığında intikam almak için prensesi lanetler.. Peki gerçekte böyle midir? Filmi izleyin ve görün. 


Ben hayalperest yapım ve masallara olan duygusal bağımdan olsa gerek çok sevdim. Henüz izlemediyseniz Pamuk Prenses ve Avcı'yı da tavsiye ederim. Sizin en sevdiğiniz masal karakteri hangisi?

9 yorum:

  1. Ben bayildim izledigimde, verilen mesajlari cok yerinde ve guzel buldum. En sevdigim masal karakteri hala ve hala Pamuk Prenses, hala favorim. Baska filmlerin yorumlarinda gorusmek uzere, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pamuk prensesi ayrı bir severim :)
      sevgiler...

      Sil
  2. Ben izlememiştim senin yazından sonra daha bir merak etmeye başladım. En yakın zamanda izleyeceğim :')

    YanıtlaSil
  3. izlemek istiyorum ne zamandır ama hala fırsat bulamadım,en kısa zamanda izlerim umarım :)

    YanıtlaSil
  4. yorumumu güncelliyorum,az önce bitti,nihayet izledim :)çok güzeeeellll

    YanıtlaSil
  5. Ozan'ı ikna edemiyorum en sonunda kendim izleyeceğim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkekler fantastik filmlerde biraz sıkılıyor galiba, sinema bir derece de evde pek şansımız olmuyor :)

      Sil