30 Nisan 2014 Çarşamba

Haruki Murakami - İmkansızın Şarkısı

 Haruki Murakami'yi bahsettiği şarkılar eşliğinde okumak o kadar keyifli ki... Müzikti, kitaptı derken bir bakıyorsunuz olayın akışına kapılmışsınız ve sayfalar tükenivermiş. En çok sevdiğim şarkıları hatırlattığı ve tekrar tekrar dinlememe vesile olduğu için seviyorum sanırım Murakami'yi... Ki adı üstünde "İmkansızın Şarkısı"nda da müziğe doyuyor insan. 

Beatles - Yesterday


Henry Mancini - Dear Heart


Bacharach - Close To You


The 5th Dimension - Wedding Bell Blues


B.J. Thomas - Raindorps keep falling on my head


Paylaştığım şarkılar, benim sizler için seçtiklerim.. Daha bir sürü şarkı ve üzerine kurulmuş hikayesi var. Dostluk,  ilk aşk, pişmanlık, özlem gibi duyguların iç içe geçmesiyle kurulu birazcıkta iç hesaplaşmalar barındıran bir roman "İmkansızın Şarkısı".. 



6 yorum:

  1. Yesterday' i çok severim ben de...
    Haruki Murakami okumamıştım hiç, sanırım denemeliyim...
    Şarkılar için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım seversin, zira benim sevmemde ki etkenlerden biriside tamamen beni yansıtan müzik zevki :)

      Sil
  2. bu kitabı hala okuyacağım :)
    şarkılar ne güzell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bende severek dinliyorum, kitap içerisinde de sıkça yer alan şarkılar ki fonda bunlar çalarken okumak çok daha hoş oluyor :)

      Sil
  3. Ben de simdi okuyorum kitabi, müzikleri derlemen süper olmus, bi sevinmeler geldi görünce :) kitap yorumlarını ilgiyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, şu sıra makalelere daldım kitap yorumlarını savsakladım ama hızla yorumlara döneceğim :)

      Sil