14 Mart 2014 Cuma

Konuşmak İçin 30 Martta Sandığa!!

          Günlerdir aldığımız üzücü haberlerin ne yazık ki ardı arkası kesilmiyor.Öldürülüyoruz!! ve şiddet, hınç,öfke giderek büyüyor! Bir çok kişinin o gazı, o vahşeti görmediği halde evlerinde kahrolduğunu biliyorum. Görmeyin de zaten. Ama hala daha "o da öyle yapmasaymış canım, hak etmişçileri anlayamıyorum!" Manyak mısın ulan? deyip kafa göz dalmak istiyorum! Çünkü benim düşünceme göre bu vahşetin bahanesi olamaz. Ölen çocukta olsa, adamda olsa bilmem ne halayında da hoplasa zıplasa, durduk yere kafasından vurulamaz!! Lütfen bilmem nerde öldürülen bebeklere niye ağlamadınız falan yazıp benim sinirlerimi hoplatmayın! Ulan senin halkın öldürülüyor, farkında mısın?!

        Hangi televizyon kanallarını izliyorsunuz, ne kadarını takip ediyorsunuz bilmiyorum ama dün 20:00'da İzmir/Alsancak gaz bombaları altında kaldı ve bir çok insan eylemlerle alakası olmamasına rağmen madur oldu, yaralandı, dövüldü. Ne yazık ki sadece İzmir'le sınırlı kalmadı yaşananlar.. İstanbul, Ankara, Adana, Bursa, Denizli ve bir çok şehir de de olayların ardı arkası kesilmedi. Hııı bir şey daha oldu, bu hengame de pat diye kürtaj yasaklandı. Çok önemli değil tabi kaoslarda yeni yasaların çıkmasına alıştık. Vaay durumu olmayan, kadının haline. Allahtan "tecavüze uğrayınca neden bebek ölüyor, kadın ölsün!" "Kadın tecavüzcüsünün çoğunu doğursun, devlet bakar"cı büyüklerimiz var da rahattayız çok şükür!!  Bir de hırsızlık gibi bir şey vardı da o zaten unutulmaya mahkumdu, geçmiş olsun.





        Öldürüldük ve ben ne söylesem boş! Şu saatten sonra sokağa çıkmanın kimseye bir faydası olmadığını hatırlatır; geçmişte ki örneklerle de eylem kültürümüzün halen "ama insanlarda onları kışkırtıyor" boyutunda olduğunu hatırlatarak tepki gösterilen kesime yarayacağını belirtmek isterim.  Ama konuşabileceğimiz tek bir gün var o da 30 Mart! Bir oy neyi değiştirir demeyin, sandığa gidin. Değerlilerinizi kaldırmak çok zor değil; hani sosyal medyada atıp tutmacadan biraz daha yorucu ama inanın değer! Oylarınıza, demokratik hakkınıza sahip çıkın! Bu ülke de sosyalist, milliyetçi, liberalist, sosyal demokrat, lgbt, kürt, alevi, sünni, feminist, muhafazakar tüm ideolojik gurupların/partilerin temsil hakkı var; unutmayın.

         

13 yorum:

  1. Sevgili pembe vosvos, bir oy bir oydur, lütfen insanlar nazik totolarını kaldırıp sandığa gitsinler, ve lütfen 10 gün kaldı seçime yukarıdaki manzaraların olmasına fırsat vermesinler, cahiller, yaşlı amcalar, yaşlı teyzeler bunları görünce zihinlerinde "akp gidince, Tayyip gidince ampul gidince yani böyle olacak her gün" gibi bir YANLIŞ - PSİKOLOJİK ALGILAMA YARATIYOR!...beklesinler 10 gün daha sabır...zaten oyları %26 lara düştü...o yüzden kuduruyor ....gidici..
    sevgilerimle

    not: izlemeye alacaktım blogunuzu ama izleyici kısmınız çalışmıyordu
    alamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve ben, Umarım o oranlar daha da düşer.. Bir de oy pusulaları üzerine yazı yazma durumu var.. Oy pusulalarının üzerine hiç birşey yazmayın, kullandığınız oy iptal edilir!
      Benim de bir süredir düzeltmeye çalıştığım ama düzeltemediğim bir durum :( İzleyiciler kısmım hata veriyor, nasıl düzelteceğim konusunda bilgisi olan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim..

      Sil
  2. Bana da sağolsun kitap cumhuriyeti isimli blog arkadaşım öğretmişti blogunda. Linkini veriyorum:

    http://kitapcumhuriyetim.blogspot.com.tr/2014/01/blog-izleyicilerini-geri-getirme-2014.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+KitapCumhuriyetim+%28Kitap+Cumhuriyetim%29

    adım adım uygulamıştım düzelmişti benimki, darısı sizin blogun başına:)
    düzelince ben de gelip izleyiciniz olurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sonunda sorunumu çözebildim ben http://bloghocam.blogspot.com/2014/01/blogspotcomtr-ile-gelen-problemler.html adresinde anlatılan yöntemden yararlandım.. Sizin sayenizde de güzel bir blog keşfetmiş oldum :) Her zaman beklerim, sevgiler :)

      Sil
    2. rica ederim, ben de pembe vosvosu keşfetmekten mutluyum:) çocukken bizim de bir vosvosumuz vardı ama krem rengiydi, sonra satmak zorunda kalmıştık maalesef:( tabii ki gelirim ben de beklerim..
      sevgiler:)

      Sil
    3. Böyle düşünmenize çok sevindim :) Bücürük'ün de çok tatlı olduğunu söylemeliyim :) keyifle okuyorum :)

      Sil
  3. bir de bu arkadaşım sağolsun yardım etmişti

    http://kitap-evi.blogspot.com.tr/2014/01/blogger-destek-6-izleyiciler-widgetini.html

    YanıtlaSil
  4. 30 martta sandığa gidiyoruz elektrik kesintisi, oy çalınması, kaybolması vs. olmamasını umarak ve dileyerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım ki olmaz.. Bu sefer böyle sahtekarlıklara müsaade etmemeliyiz...

      Sil
  5. keşke herkes sizin gibi duyarlı olsa, bakalım sonuç ne çıkacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temennimiz bu yönde, umarım herkesi mutlu eden bir sonuç çıkar..

      Sil
  6. cok guzel yazmissiniz ama yine oylarin calinmasindan, elektriklerin kesilmesinden vesaire korkuyorum birde cok buyuk diger korkum feytullah Gulen. Bir taraftan akpyi bu kadar zayiflatti yada sarsti diye sevinirken, korkulacak gucu oldugunu goruyorum ve bunun Turkiye icin hicte iyi olmadigini hissediyorum. Sanki daha karanlik gunler gelecekmis gibi hissediyorum. Bilmiyorum belkide biraz karamsarim.
    Umarim bu secimlerde hepimiz icin en dogru olan sonuc cikar ve artik tayyipten kurtulmus oluruz... Gelen gideni aratmasin da
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süredir internete giremediğimden yorumunuza geç cevap yazabildim, kusura bakmayın.. Ne yazık ki korkularınızda fazlasıyla haklıymışsınız zira "çalınan sandıklar, trafoya kaçan kediler. bdp'yi şikayet eden akp den sonra kazanan chp" gibi saçmalıklar ne kadar demokratik bir ülke olduğumuzu ve neden kaygılandığımızı açıkça gösterdi. Pensilvanya'nın da pek bir hükmü yokmuş öğrendik. Kaldı ki pensilvanya'ya ümit bağlayan politikalarla, son dakika olur mu acaba ile bütün ideolojisini değiştiren yanar dönerli partilerin inandırıcılığı olmadığı da ortada. Umarım dediğiniz gibi karanlık günler gelmez, önümüzde ki seçimler de yapılan hatarın önüne geçilir.

      Sil