10 Ekim 2013 Perşembe

Mim : Kozmetik Tutkunu Etkinlik


   Kozmetik Tutkunu'nun başlatmış olduğu, tanışma kaynaşma esaslı etkinliğin çok hoş bir aşaması da benzer nitelikte yazan blogların eşleşerek birbirlerine sorular sorarak tanışmasıydı. Bu eşleşmede bende sevgili Yusuf ve Yunus'un Annesi ile eşleştim. Daha önceleri tanımadığım ve gezi yazıları, hayata dair şeyleri, çocuklarıyla ilgili paylaşımlarıyla okumaktan keyif aldığım bir blogu tanımış oldum :)

1 Kendını tanıtırmısın? (klasık soru ;) )
23 yaşına ekonomi okuyan, gezmeyi eğlenmeyi, okumayı, paylaşmayı seven taze bir bloggerım.

2 Neden blog yazıyorsun
Önceleri uzaktan takip ettiğim blogların yanında, ben de daha fazla sessiz kalamayacağımı farkettim içimden geldiği gibi aklımdakileri, yaşadıklarımı, sevdiklerimi sevemediklerimi bana dair herşeyi paylaşıyorum. 

3 senı mutlu eden bırkac sey nedır
Şu ara en çok kedim Mia ile oynamaktan keyif alıyorum bunun dışında kahve&sigara&kitap eşliğinde müzik dinlemek ve deniz kokusu beni çok mutlu eder. 

4 Eger bır muzık turu olsaydın hangısı olurdun (Karakterıne gore )
Hımmm açıkçası bunu hiç düşünmemiştim, benim için enteresan bir soru oldu :) Ama sanırım müzik değilde müzisyen olup notalara can vermeyi tercih ederdim keşke sesim birazcık güzel olsaydı... jazz olurdum heralde; etkileyici, çarpıcı, eğlenceli, soft,, kimi zaman da dengesiz (tabi ki bu benim bakış açım) :)
5 sımıdye kadar okurken en keyıf aldıgın kıtap hangısı
Yekta Kopan'ın "İçimden Geldiği Gibi" kitabı nedense beni çok etkilemişti. Ama Paulo Cohello'nun "Şeytan ve Genç Kadın" kitabı da en sevdiğim kitaplardan. 

6 en cok hangı tur blogları okursun
Kitap yorumları, müzikle ilgili haberler ve gezi blogları genelde okuduklarım arasında. Özellikle bu bloglar arasında yeni bir albüm keşfetmek, gitmediğim bir yer hakkında bir şeyler öğrenmek, okumayı planladığım kitaplar hakkında birşeyler okumak çok hoşuma gidiyor. Bir kaç moda bloğu da takip ediyorum tabi ki :)

7 Hayatında vazgecemeyecegın 3 sey ya da kısı ya da hem sey hem kısı ;)
Sevdiceğim, ailem, kedim veee kırmızı rujum, bordo ojelerim, en sevdiğim yüzüğüm.

8 (sanırım son sınıf ogrencısısınız) Okul hayatında sahıp oldugunuz ve okuldan sonra bıtmesını ıstemedıgınız bır ya da bır kac sey nedır
Her şey desem yalan olmaz. Ailem başka bir şehirde yaşadığı için kendi evimde olmak gerektiğinde çamaşır, bulaşık, yemek derdine düşmek bile güzel..

  Bunlar da benim cevaplarım, Sevgili Yusuf ve Yunus'un Annesi 'de aşağıda yazmış olduğum sorular cevaplamış, şu aralar ki yoğunluğumdan dolayı geç cevaplayabilmiş olsam da  etkinlikten ben çok keyif aldım. Keyifli okumalar :)  


1- Kendinizi tanıtır mısınız?
2- Ne zamandan beri blog yazıyorsunuz ve blog açma amacınız nedir? 
3- Blog yazmanın olumlu ve olumsuz yanları size göre nedir?
4- Blogunuzu incelediğimde tam bir gezi tutkunu olduğunuzu gördüm, şu zamana kadar gittiğiniz ülke ve şehirler içerisinde en beğendiğiniz yer neresi?
5- ..... 'ya herkes gitmeli, görmeli dediğiniz yer/şehir/mekan neresi?
6- Şu zamana kadar okuduğunuz en iyi kitap hangisi?
7- Hayatımın filmi diyebileceğiniz bir film var mı?
8- Düzenli olarak takip ettiğiniz dergi, mecmua, gazete vs. bir yayın var mı?
9- Sizi tanımlayan 3 kelime?
10- Modayla ilgili misiniz, evden çıkarken üzerimde olmazsa olmaz dediğiniz bir objeniz var mı?

1 yorum:

  1. cevapların cok ılgınc ozellıkle benım ılk sorularım cok sıradan oldugu halde ;)
    vazgecemeyeceklerın arasında ruj, yuzuk ve ojeleırn olması renklı bırı oldugunu gosterıyor zaten. hepsı de kısıyı renklendıren canlandıran seyler ;)

    YanıtlaSil