24 Ekim 2013 Perşembe

Dinlenebileceklerden : Jülide Özçelik

  
     Üzüldüğümde, kızdığımda, sinirlendiğimde, ağladığımda, mutlu olduğumda ben söylemesem de şarkıların içimdekileri anlatabilmesi ne büyük bir lütuf... Hele bir de söyleyen yumuşacık sesli, güçlü bir sesse ki bana göre Jülide Özçelik bunlardan biri.

     

İlk albümü Jazz İstanbul Volume 1, her şarkısı birbirinden güzelken ben en çok bir Neşat Ertaş şarkısı olan "Yalan Dünya" coverını seviyorum. 



Özellikle biyografisini barındıran bir video seçtim ki hem keyifle şarkıyı dinleyip hem de detaylı bilgi edinebilirsiniz. Bu arada ilk albüm içerisinde "Mecnunum Leylamı Gördüm", "Sebep" ve kızına yazdığı "Nisan valsi" severek dinlediklerimden.


İkinci albüm ise birincinin devamı niteliğinde "Volume 2"  şeklinde geldi ki ben bu albümü de çok sevdim. "Uzun İnce Bir Yoldayım", "Gönüldağı"  coverları çok başarılı olmakla birlikte "Gizli Cennet" ve "Hayat" favorilerim. 

Ayrıca İzmir'de olanlar veya olabilecekler için Jülide Özçelik'in 30 Ekimde Adnan Saygun'da konseri var şuan bile doğru dürüst yer yokken (öğrenci 5 TL, tam 10 TL) canlı canlı dinlemek istiyorsanız kaçırmayın derim. Daha detaylı bilgi için Jülide Özçelik'in web adresinden yararlanabilirsiniz.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder