25 Ağustos 2013 Pazar

Çok mu sıkıldın?

   

      Anlaştılar mı naptılar bilmiyorum ama bu ay kanımca 2013'ün en çok evlendirdiği ay. O kadar ki aile, eş dost düğünü derken "Ankara'nın bağları" oynamadığım günüm geçmiyor kshfkajf. Düğünler kır, otel, havuz başı, tekne şeklinde konseptlere bürünse de şarkı aynı ve bir gece de en az 2 kere çalınabiliyor. 

      Senenin modasıysa söyleyin kabulleneyim. Hayır gençliğimin baharında hoppidi hoppidi gezmelerimin başındayken "evde kalabilirsin hee okulu bitir eşi bağla" bakışları imaları başlamışken.. Hayır hayır. Düğünümde Buika çıkmayacaksa ve de şu şarkısında bachata yapmayacaksam evlenmemin ne anlamı var.  




     Düğün düğün gezmenin dışında bolca kahve tüketmek şu ara en büyük keyfim. Bir de yanımda sevdiğim arkadaşlarım varsa iki lafın belini bükmenin ötesinde çınlamayan kulak kalmayabiliyor. (Sadece sanat, politika, film, müzik konuşuyoruz, lütfen yanlış anlaşılma olmasın :P )
                                                falsız kahve mi olurmuş?
         

           Şu sıra bitmesin diye uzunca aralarla ama büyük bir merak ve keyifle "Black Mirror" izliyorum. Şu zamana kadar izlediğiniz bir çok diziden farklı her bölümüyle "yok artık resmen ne kadar güzel anlatmış asıl mesajı" diyeceğiniz 2 sezonluk ve her bir sezonu sadece 3 bölümden oluşan güzel diziyi izliyorum. Son iki bölümüm kaldığından mıdır nedir bende bir hüzün havası şu aralar, bitmesin diye mümkün oldukça izlemeyi erteliyorum.




   Umay Umay'ı şarkılarından bilirdim de yazarlık yönünü çok geç keşfettim. Çabucak ısındığım yavaş yavaş okumak için uzattığım "Orospu Kırmızı" kitabı şu ara okuduklarımdan dinlemediyseniz içinize işleyen şarkılarını, okumadıysanız da kitabını tavsiye ederim. 


Sinemaya uzunca bir süre gitmediğimi fark edince yazın bunaltıcı sıcağına klimadan donduran sinema salonları çare olur bir de seyirde hoş bir film olursa değmeyin keyfime deyip birincisini büyük bir keyifle izlediğim ama ikincisinde aynı tadı alamadığım şirinleri izledim. 3 boyutlu hallerini pek göremediğimiz filmde sanırım konu biraz donuktu ya da bana öyle geldi.. Yine de içimizdeki çocuğa bir kıyak geçelim derseniz izleyecekleriniz arasında olsun. :) 

 

Müzik hiç susmasın.. Şu sıra en çok dinlediklerimden Parov Stelar "All Night"  Bütün albüm birbirinden güzel, keyifli şarkılarla dolu. Jazz, House, electro ve breakbeat tarzı müziklerden hoşlanıyorsanız kesinlikle size göre.







4 yorum:

  1. umay umay ben de çok severim , ama kitabını hiç duymamıştım .. okumak isterimm merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni keşfettim ne yazık ki... zaten kısacık kitapları, seveceğinizi düşünüyorum :)

      Sil
  2. :)hafta sonu kayseride düğündeykende çerkez düğünü olmasına rağmen Ankaranın bağları çınladı durdu kulağımda:)
    kitabı ben de duymadım not aldım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu senenin hiti ben kabullendim artık :)

      Umarım beğenirsiniz, sevgiler :)

      Sil